تهران / خیابان ولیعصر / کوچه دوم

ساختمان پزشکان سینا- طبقه ۳ - واحد ۱۲

ویرایش محتوا

درباره ما

دکتر گلناز دشتی

متخصص زنان و زایمان

فلوشیب جراحی های زیبای زنان

سابقه ی درخشان جراحی های زیبایی زنان دارند که در سطح بین الملل میدرخشند
تیم حرفه ای دکتر گلناز دشتی در خدمت شما بانوان عزیز

با ما تماس بگیرید

لابیاپلاستی برای دختران باکره

لابیاپلاستی برای دختران باکره

  • خانه
  • -
  • آموزشی
  • -
  • لابیاپلاستی برای دختران باکره
لابیاپلاستی برای دختران باکره

قبل از اینکه به موضوع لابیاپلاستی برای دختران باکره بپردازیم و متوجه شویم ممنوعیت دارد یا خیر بهتر است نحوه انجام لابیاپلاستی را به طور مختصر مرور کنیم.

به طور کلی واژن دارای لبه های بیرونی و لبه های درونی می باشد. به لبه های بیرونی که در دو طرف واژن قرار دارند، لابیا ماژور و به لبه های داخلی که در بین لبه های بزرگتر قرار دارند لابیا مینور گفته می شود. برخی افراد به طور ژنتیکی لبه های داخلی یا لابیا مینور آن ها بسیار بزرگتر بوده و حالت بیرون زده از واژن دارند. این ناهماهنگی ممکن است باعث عفونت و یا احساس آزار دهنده هنگام فعالیت های مختلف و رابطه جنسی شود.

با این توضیحات می توانیم نتیجه بگیریم که جراحی لابیاپلاستی کاملا بر روی بخش خارجی ناحیه تناسلی انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه عمل لابیاپلاستی مراجعه کنید.

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

از آنجایی که لابیا ماژورها و لابیا مینور ها هر دو در سطح خارجی واژن قرار دارند اما پرده بکارت یا هایمن داخل واژن است، پس عمل لابیاپلاستی هیچ ممنوعیتی برای دختران مجرد و باکره نداشته و آسیبی به پرده بکارت آنها وارد نخواهد کرد.

به طور کلی دو روش برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • لابیاپلاستی با برش و بخیه
  • لابیاپلاستی با لیزر

همانطور که گفته شد، بدن هر فرد دارای خصوصیات ویژه ای است. به این معنا که فرم، شکل و اندازه لابیا مینور ها در افراد با هم فرق میکند. اینکه بکارگیری کدام روش برای شما مناسب تر است، نیاز به بررسی بالینی توسط جراح متخصص زنان و زایمان دارد.

کمترین سن مناسب برای جراحی زیبایی لابیاپلاستی چقدر است؟

معمولا دختران بعد از دوره بلوغ می توانند برای جراحی لابیاپلاستی اقدام کنند. طبق توصیه جراحان و متخصصین زنان بهتر است برای انجام لابیاپلاستی تا بعد از تکمیل شدن دوره بلوغ صبر کنید زیرا ممکن است لابیاها هنوز در حال رشد و بزرگتر شدن باشند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارتباط با ما به صفحه دکتر گلناز دشتی مراجعه کنید.

جراحی لابیاپلاستی برای دختران باکره چه مزایایی دارد؟

دختران بعد از به پایان رساندن دوران بلوغ می توانند برای انجام جراحی لابیاپلاستی اقدام کنند. سن تکمیل بلوغ دختران معمولا حدود ۱۸ سالگی است اما با این حال ممکن است در بعضی افراد کمی زودتر یا حتی دیرتر باشد. مزایایی که جراحی لابیاپلاستی می تواند برای دختران باکره داشته باشد، به شرح زیر است:

  • نتیجه لابیاپلاستی بادوام تر و مطلوب تر خواهد بود
  • هیچ اثری از لابیاپلاستی نخواهد ماند
  • پروسه زایمان و بارداری در آینده آسان تر انجام می شود
  • بهبود فرم و شکل لابیا ها باعث می شود که احساس ناخوشایند یا دردناک هنگام فعالیت های مختلف، برطرف شود

 

سخن پایانی

جراحی لابیاپلاستی بر روی لابیا مینور ها یا همان لبه های داخلی واژن انجام می شود. لابیا مینور ها در بخش خارجی ناحیه تناسلی قرار دارند و در نتیجه جراحی آنها چه بوسیله تیغ و چه با لیزر، هیچ دخالتی در پرده بکارت ندارد و به آن آسیبی نخواهد رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *